duminică, 20 septembrie 2009

ganduri de la 10000m

tocmai ce am decolat..visul frumos s.a terminat..am respirat un aer curat si am mancat cat de cat bio(ca sa folosesc un cuvant ce nu imi place)..am decolat putin bruscat..cred ca acesta este primul zbor blueair wien-bukarest..ma simt un fel de cobai..biletul mi.a fost scris de mana..ca in vremuri de demult..am stat la coada ca in vremuri de demult, timp in care mi.am intalnit confratii..semenii care doar ma privesc si ma judeca..timpul petrecut in orasul strazilor reci si nu numai a fost oarecum placut..insa fad, sec si fara seva..am petrecut 6 saptamani confiate..asa ca nu vreau sa mai vad confiaturi..cel putin pana la craciun..ce imi place insa la ciudatii cu descendente din triburile germanice este ca nu sunt speriati si daca sunt nu arata..cel putin asa mi se pare mie..si isi vad de ale lor nestingheriti de privirile/parerile celorlalti..sunt anuntat de pilot ca momentan survolez budapesta la o altitudine de 10000m cu o viteza de 840km/h la o temperatura de -46C..fara doar si poate ca probabil o sa fie un zbor placut..totusi nu imi doresc sa raman cu "amintiri" de la el..tipii astia sunt chiar seriosi..acum s.au apucat sa imparta bauturi si intind cutiuta cu euro pt sandvisuri..oricum le.a prins bine iesirea de pe terminalul A a slovacilor..sincer sa fiu nu am nimic ce as putea scrie sau de care sa imi amintesc intr.un mod placut..banal totul..ceea ce pt mine..perioada asta a vietii it's really not ok..dar nu ma plang pt ca dupa o perioada o sa ma bucur..chiar si asa banala cum a fost treaba asta..dar o sa imi dau seama ca mi.a prins bine..si nu a fost de colo..chiar cred ca nu are dece sa imi para rau de ceva..sau?..nu cred..aaaa..ba totusi a fost o faza care m.a lasat masca si pe care am povestit.o cateva saptamani in urma..aceea cu ocupat..in rest totul este intr.o ordine desavarsita..si totul curge dupa un curs bine stabilit..insa ordinea asta stricta se cam bate in cap cu zapaceala urbii mele..si mi.e oarecum aiurea..cu siguranta cand voi ajunge la destinatie ma voi simti ca intr.o zona neutra, ne mai facand(cum se scrie?) parte nici de aici nici de acolo..sentiment ce nu imi este strain intrutotul..mai sunt cam 40 de minute de zbor..o sa ma relaxez privind inaltimile prin hublou..

Niciun comentariu:

BobsMade

So what..

“Sigur ca viata e plina de riscuri,
Cum ar fi aventura de a indrazni,
Descoperirea lui “a face” si minunea lui de a trai.
A rade inseamna sa risti sa pari nebun
A plange inseamna sa risti sa pari sentimental
Sa arati sau sa incepi sa faci ceva
inseamna sa risti sa vezi cum se proiecteaza asupra ta imagini negative, judecati de valoare, critici.
Sa-i cauti pe ceilalti inseamna sa te expui asteptarilor, dorintelor sau fricilor care vor ameninta linistea ta.
Sa deschizi o relatie inseamna sa mergi in intimpinarea unei posibile deceptii.
Sa-ti dezvalui sentimentele sau sa exprimi ceea ce resimti inseamna sa risti sa-ti dezvalui adevarata natura.
Sa iubesti inseamna sa risti sa nu fii iubit in schimb.
Sa fii afectuos inseamna sa risti sa declansezi un atasament.
Sa traiesti inseamna sa risti sa mori.
Sa speri inseamna sa risti sa disperi.
Sa incerci inseamna sa risti sa ratezi.
Dar daca nu risc nimic, risc sa fiu nimic, risc sa nu exist.
Daca nu exist, nu pot sa invat adevaratul sens al sentimentelor, posibilitatea unei impartasiri, creativitatea poetica, muzicala sau artistic stimulata de iubire, sublimarile si deplasarile generate de ceea ce nu e iubire.
Daca risc raman liber sa fiu si sa merg astfel catre mai multul fiintei mele.”

” Viata este plina de riscuri” - JACQUES SALOME

Die Liebe ist ein wildes Tier
Sie ahnt dich, sie sucht nach dir
Nistet auf gebrochenem Herzen
Laesst sich fallen weich wie Schnee
Erst wird es heiss
Dann kalt
Am Ende tut es weh