marți, 10 martie 2009

cei doi gospodari

Se inserase..D era in camera sa de hotel..era binedispus..totul era chill..la un moment dat se aude venind din departare o manea intr.un bmw..si se oprise exact in dretul camerei lui lui..in sinea lui, D se intreba ce o mai fii si cu tarania tocmai sosita..nu dupa multe minute la usa se aude un ciocanit..deranjat de bataia insistenta, iese sa vada care e treaba..cand deschide usa..in fata sa apar doi indivizi cu haine de piele si ochelari de soare, iar unuia dintre ei ii iesea in evidenta cureaua cu o catarama cu pistoale..in timp ce D i.a masurat din priviri pret de cateva secunde..ei si.au ridicat ochelarii pe cap si il intreba plini de dispret: aici sta baiatu care face tatuaje? D era lovit de trasnete..se intreba cine i.a putut face raul sa ii trimita pe acesti tarani la el..le raspunse: da..eu sunt baiatu care face tatuaje..ia spuneti cu ce va pot ajuta! Unul dintre ei, ce avea un mare imprimeu Armani pe haina de piele ii zise cu tupeu: stii sa tatuezi bine? ca nu vreau sa imi faci un magar..ca eu tocmai am iesit de la puscarie fratioare..si imi faceam asa ceva acolo ba..ma intelgi? Da ma stiu sa tatuez bine..ma pricep, zise D..pai bine fratioare..da cat imi iei pe un tatuaj..ca am fost la unu si mi.a cerut 350 de euro..da eu nu am atatia bani sa iti dau..ca abia am iesit de la puscarie..la puscarie e greu frate..nu stii tu ce greutati sunt acolo..mai mult de 3 milioane nu am sa iti dau.. Bine ma, zise D..hai sa ne uitam pe niste modele Fratioare vreau un tatuaj belea..uite aciea pe brand ca sa se vada bine, zise gospodaru..si ce ai vrea ma sa iti fac, intrebase D..un tigru frate..asa mare pe brand..sa se vada bine cum am zis Dupa ce ii arata cateva modele cu tigri zise ca nu ii place nimic..nu stiu..nu imi place..ceva tribale ai? ia arata.mi!..se uita peste niste tribale..si la un moment dat ochii i se opresc pe o pantera..asta ma..asta vreau..pantera asta e meserie..s.ar vedea bine aci la mine pe brand..ramane asta..pana la urma D i.a explicat ca nu se vede bine pe mana si l.a convins sa ii faca tatuaju pe spate..apoi il intreaba pe celalalt ce tatuaj vrea..Tot asta! Tot pe spate!..cum ma la fel????:O il intreaba D curios nevoie mare..Da frate, la fel..ca se vede bine..bine ma..in timp ce primu se tatua..celalalt ii intreba pe cei care mai erau in camera: care merge ma sa ia ceva de baut? fac eu cinste ma..apoi ii zise lu unu care naviga plictisit pe internet..ba fratioare..intra si tu pe iutube si baga ceva muzica la baieti..un Guta, un Salam, ceva..sa se simte bine baietii..dupa ce i.a terminat de tatuat..amandoi gospodarii aveau acelasi tatuaj, in acelasi loc..o pantera, pe spate :D bucurosi..se contrau..ti.am zis ma ca face bine baiatu asta tatuajele?vezi ma?uita.te la al meu! ia stai ma sa iti fac o poza sa te am aici la arhiva, ii zise D unuia dintre ei..ii facu poza..celalalt intreba: pai si mie de ce nu imi faci poza frate?? Lasa ma ca am facut o data..il am pe tatuaj..suspicios, il intreba pe celalalt gospodar..al meu e bine ma?se vede bine?de ce nu vrea asta sa imi faca poza? Pana la urma i.a facut si lu ala poza..apoi primu il intreaba pe D cat ma costa frate tatuaju asta? 1 milion jumate ma pt pantera..mooama..e bine ma fratioare, zise gospodaru..pai la cine am mai fo imi cerea 350 de euro ma nene..si nu cred ca imi facea asa de bine..apoi celalalt il intreaba pe D: pai si pe mine cat ma costa tatuaju frate??

Niciun comentariu:

BobsMade

So what..

“Sigur ca viata e plina de riscuri,
Cum ar fi aventura de a indrazni,
Descoperirea lui “a face” si minunea lui de a trai.
A rade inseamna sa risti sa pari nebun
A plange inseamna sa risti sa pari sentimental
Sa arati sau sa incepi sa faci ceva
inseamna sa risti sa vezi cum se proiecteaza asupra ta imagini negative, judecati de valoare, critici.
Sa-i cauti pe ceilalti inseamna sa te expui asteptarilor, dorintelor sau fricilor care vor ameninta linistea ta.
Sa deschizi o relatie inseamna sa mergi in intimpinarea unei posibile deceptii.
Sa-ti dezvalui sentimentele sau sa exprimi ceea ce resimti inseamna sa risti sa-ti dezvalui adevarata natura.
Sa iubesti inseamna sa risti sa nu fii iubit in schimb.
Sa fii afectuos inseamna sa risti sa declansezi un atasament.
Sa traiesti inseamna sa risti sa mori.
Sa speri inseamna sa risti sa disperi.
Sa incerci inseamna sa risti sa ratezi.
Dar daca nu risc nimic, risc sa fiu nimic, risc sa nu exist.
Daca nu exist, nu pot sa invat adevaratul sens al sentimentelor, posibilitatea unei impartasiri, creativitatea poetica, muzicala sau artistic stimulata de iubire, sublimarile si deplasarile generate de ceea ce nu e iubire.
Daca risc raman liber sa fiu si sa merg astfel catre mai multul fiintei mele.”

” Viata este plina de riscuri” - JACQUES SALOME

Die Liebe ist ein wildes Tier
Sie ahnt dich, sie sucht nach dir
Nistet auf gebrochenem Herzen
Laesst sich fallen weich wie Schnee
Erst wird es heiss
Dann kalt
Am Ende tut es weh