marți, 20 ianuarie 2009

20 ianuarie

am citit aici ca ieri a fost cea mai trista zi a anului 2009..chiar daca am avut cateva neplaceri cauzate de mijlocul de transport in comun sau ca am dormit doar 40 de minute de somn bun si poate inca cateva altele..nu prea am de ce sa ma plang..si atunci daca asa e cea mai trista zi..ieieiii..meanwhile am furat o leapsa..asa ca..
I: va salut cu respect!

me: noroace!

I: m-as bucura daca mi-ai putea raspunde la catesva intrebari.

me: hit it!

I: nume si prenume?

me: me myself and I

I: mmdaa..ocupatie?

me: student liber profesionist

I: hae???! cel mai traznit vis?

me: sa imi cumpar un club de fotbal (cred ca Corvinul Hunedoara s-ar potrivi) si sa il fac o putere continentala :D
I: cea mai mare dorinta?

me: aah..sa am libertate financiara..

I: mancare preferata?

me: ciorba de burta sau piure de cartofi

I: caracterizeaza-te in 3 cuvinte

me: funny, ambitios, de cuvant

I: iubitor de animale?

me: nuuu

I: la ce film ai plans?

me: ultimu.. seven pounds
I: ai vazut Titanic?
me: Titanic e filmu  ala in care apare un vapor pe la sfarsit?
I: iooii!!! :O:O cea mai placuta amintire

me: cu "fratele" meu bItzA, la munte 06

I: desene animate preferate?

me: wacky races

I: ce este omul?

me: ..ca sa te gandesti la el si fiul omului ca sa il bagi in seama?

I: hey!daca nu ai observat..de intrebari ma ocup eu.

me: deci..

I: nici un "deci"..deci se foloseste numai cand se trage o concluzie.

me: nu nu..concluziile se trag acum..deci?

I: un mesaj pt cei ce citesc acestea?

me: LET FREEDOM RING !!!


Niciun comentariu:

BobsMade

So what..

“Sigur ca viata e plina de riscuri,
Cum ar fi aventura de a indrazni,
Descoperirea lui “a face” si minunea lui de a trai.
A rade inseamna sa risti sa pari nebun
A plange inseamna sa risti sa pari sentimental
Sa arati sau sa incepi sa faci ceva
inseamna sa risti sa vezi cum se proiecteaza asupra ta imagini negative, judecati de valoare, critici.
Sa-i cauti pe ceilalti inseamna sa te expui asteptarilor, dorintelor sau fricilor care vor ameninta linistea ta.
Sa deschizi o relatie inseamna sa mergi in intimpinarea unei posibile deceptii.
Sa-ti dezvalui sentimentele sau sa exprimi ceea ce resimti inseamna sa risti sa-ti dezvalui adevarata natura.
Sa iubesti inseamna sa risti sa nu fii iubit in schimb.
Sa fii afectuos inseamna sa risti sa declansezi un atasament.
Sa traiesti inseamna sa risti sa mori.
Sa speri inseamna sa risti sa disperi.
Sa incerci inseamna sa risti sa ratezi.
Dar daca nu risc nimic, risc sa fiu nimic, risc sa nu exist.
Daca nu exist, nu pot sa invat adevaratul sens al sentimentelor, posibilitatea unei impartasiri, creativitatea poetica, muzicala sau artistic stimulata de iubire, sublimarile si deplasarile generate de ceea ce nu e iubire.
Daca risc raman liber sa fiu si sa merg astfel catre mai multul fiintei mele.”

” Viata este plina de riscuri” - JACQUES SALOME

Die Liebe ist ein wildes Tier
Sie ahnt dich, sie sucht nach dir
Nistet auf gebrochenem Herzen
Laesst sich fallen weich wie Schnee
Erst wird es heiss
Dann kalt
Am Ende tut es weh